Re: Celeron a Pentium

Autor: gummi_cezar <gummi_cezar_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 10:04:04 MET

Gibol napisał(a):
> Mam obecnie celeronka 2,6 GHZ Na northwoodzie, Zainstalowałem sobie ostatnio
> BF2 i chodzi tragicznie... pomyślałem siobie, no tak celeron... Zastanawiam
> się nad wymianą na P4 2,4 GHZ Czy zapewniłoby mi to dostateczny wzrost
> wydajności? (GF 5700, 768MB ram) A, i przy okazji jeszcze jedno pytanie...
> Czy są jakieś p4 które można kręcić przez mnożnik? Bo kręcenie przez fsb to
> masakra u mnie podniose o kilka mhz i już wszystko zaczyna zarywać (Płytka
> MSI 845E max)

Mój komp przy P4 2.8Ghz HT, 1 GB RAM i Radeon 9800 Pro kisił się przy
tej gierce, ale mimo to trochę pograłem i stwierdziłem, że oprócz tego
iż jest bardzo nieoptymalnie napisana ( w porównaniu np. do HalfLife'a
czy FarCry, nawet Doom chodził o niebo lepiej ) to jest pełna bugów !!!
Co chwila były problemy z grafiką. To w połączeniu z sposobem sterowania
np. śmigłowcem w tej grze ( chłopaki po prostu skopiowiali to z jedynki
- kto to widział, żeby przepustnica działała jak gaz w samochodzie,
przecież piloci mają pedały to czegoś innego ) zdecydowało, że kody tej
gry szybko odeszły w niebyt z mojego dysku.

Gummis