Re: sempron vs. athlon thun.

Autor: <sylwester.sroka_at_neostrada.pl>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 20:59:22 MET

> Maestro nie słuchaj ich....A tak poważnie to głowicie się nad tym cachem
> jakby to miało aż takie znaczenie.

jak dlamnie to nie najwazniejsza sprawa, choc czasem zdaza sie mi ripowac
dvd->
divx i wtedy by sie przydalo

> [...]
> wyciśniesz.Odpowiedź brzmi tak.Bez żadnego problemu poleci na FSB 200MHz
> ( w końcu masz płytę na nforce 2 ).Po takim oc bedziesz miał Semprona NIE
> 2800+ bo z takim zegarem są one na FSB 166 ale 3400+ ( 2000MHz, FSB
> 200MHz ).Szczerze mówiąc to jeśli masz możliwość zmiany w biosie napięcia
> na ok 1,7V to zakupiłbym semprona 2600+ ( 1826MHz bodajże,FSB166, 256
> cache) są niewiele droższe a po zmianie FSB z 166 na 200 masz już 2200MHZ
> czyli Sempron 3700+ ( oczywiście takich nigdzie nie znajdziesz bo ich
> niema ale biorąc przykład z głupawych wyliczeń firmy AMD tak właśnie

dzieki -> na taka odpowiedz wlasnie czekalem

w takim razie na bank w moim przypadku lepiej wybrac semprona

pozdrawiam wszystkich i dzieki raz jeszcze wszystkim
Maestro

ps. choc chyba najlepszy w moim wypadku bylby barton ustawiony na fsb 200:)
no ale teraz nie mam takiego na oku wiec zostane przy sempronie 2400