Re: Polećcie kontroler SATA

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 14:13:56 MET

"Michal Kawecki" 52qdpd.d411.ln@kwinto.prv

> Ghosta używać nie będziesz?

Są i inne programy. :)

> Konsoli Odzyskiwania XP - też nie?

Ja nie używam. :) (ani razu nie użyłem, a WXP
zainstalowałem pierwszy raz przed pięciu laty) :)
I nie zamierzam używać. Kiedyś chciałem użyć, aby
w ogóle to obejrzeć, ale się rozmyśliłem. :)

> A jak zdarzy się potrzeba zresetowania zapomnianego hasełka administratora,

Ja pamiętam hasełka sprzed kilkunastu lat.
I nawet pamiętam które było do którego serwera. :)
Nawet PINkody niektórych kart pamiętam, czy raczej
mogę odtworzyć z pamięci w krótkim czasie, choć są
nieaktualne od lat. :)

> to co zrobisz? A odzyskiwanie danych? Naprawa partycji? Fdisk /mbr?

Do tego także DOS nie jest konieczny. :)

> Instalacja systemu na komputerze bez stacji dyskietek?

A to jest konieczne chyba tylko do upgradu BIOSu komputera,
a raczej do ,,bezpiecznego'' upgradu. :)

> Ja nie widzę ŻADNYCH zalet SATA poza cieńszym kabelkiem (LOL). Widzę za
> to same kłopoty...

Któreś SATA ma kolejkowanie. :) No i ponoć można podpinać bez wyłączania komputera. :)
Można podpiąć, utworzyć i sformatować partycję, zamontować ją, popracować, odpiąć dysk... :)
(jeśli istotnie można podpinać bez wyłączania komputera -- tak jak choćby USB)
I mniejsze ,,opory'' powietrza chłodzącego...

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'