Re: Polećcie kontroler SATA

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 10:45:25 MET

Użytkownik "latet" <latet@latet.pl> napisał w wiadomości
news:dp6dqm$80p$2@inews.gazeta.pl...

> Raczej takich nie uzywam, wiec pół biedy.

Ghosta używać nie będziesz? Konsoli Odzyskiwania XP - też nie? A jak
zdarzy się potrzeba zresetowania zapomnianego hasełka administratora, to
co zrobisz? A odzyskiwanie danych? Naprawa partycji? Fdisk /mbr?
Instalacja systemu na komputerze bez stacji dyskietek?

Ja nie widzę ŻADNYCH zalet SATA poza cieńszym kabelkiem (LOL). Widzę za
to same kłopoty...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/