Re: problem z konfiguracja napedu scsi

Autor: andreee <andre_a_at_interia.pl>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 09:00:22 MET

JoteR napisał(a):

> on,

> Tak naprawdę, to do prawidłowego wykrycia napędu na szynie SCSI potrzebne
> jest primo prawidłowe ustawienie SCSI ID, secundo prawidłowa terminacja (na
> końcach łańcucha urządzeń). Jeżeli podłączyłeś ten streamer na końcu
> łańcucha, to musisz ustawić terminator na ON i rozterminować dysk, który do
> tej pory zamykał łańcuch. Jako że jest to aktywny terminator, należy go
> zasilić ustawiając termination power na ON. SCSI parity (prosty system
> kontroli poprawności transmisji) obsługuje chyba każde współczesne
> [...]
OK, przepraszam za "jakis tam" ;-) Po prostu nie chcialem juz grzebac
zeby znalezc dokladny model.
Streamer podlaczylem do drugiej tasmy na koncu ktorej znajduje sie jakis
uklad (czy to terminator?) Wczesniej na tej samej tasmie pracowal
streamer HP. Do pierwszej tasmy podpiete sa dwa dyski. Poszukam jeszcze
w necie dokumentacji streamera HP i postaram sie nowy ustawic tak samo.
Bede kombinowal pod koniec dnia pracy. Jakby jeszcze jakies sugestie to
bede wdzieczny.
Pozdrawiam.