Re: Notebook - przechowywanie nieużywanej baterii

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 12:34:16 MET

> Dlaczego nie dotyczą? Na czym polega specyfika IBM?

Baterie w IBM są zdaje się trochę bardziej inteligentne.

> W instrukcji nie ma, za to na stronie IBM znalazłem, że niestety:
>

> Battery MaxiMiser program
> a.. Not supported on ThinkPad 5xx, 6xx, 7xx, i-1157
> (a szkoda)
>

> Co więc radzicie zrobić z baterią: pracować na niej, trzymać w
> notebooku i pozwalać na doładowywanie 95>100%, dać na półkę czy do
> lodówki???

Sprawdź czy nie da się tego 96% zmienić (jest to ustawienie domyślne).
U mnie bez pracy na bateriach poniżej 96% spada po ok. 4 - 5
tygodniach.
Dla trwałości baterii zalecają przeprowadzenie pełnego cyklu co jakiś
czas (jak się dokopię do instrukcji mogę podać więcej szczegółów).

--
Józef