Re: telefon USB;

Autor: Kolbert <kolo_at_onet.pl>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 12:34:01 MET

witam,

moze nie dokladnie na temat, ale skoro wszystkie opinie wazne to wale...

osobiscie uzywam przystawki USB do ktore podlacza sie narmalny telefon,
zaleta tego jest dowolnosc aparatu, mozna podlaczyc sobie aparat
bezprzewodowy i jazda
urządzenie rozpoznawane jest jako osobna karta i trzeba w skypie wybrac ja w
setupie (IN/OUT/RING)
ma mozliwosc CALLER ID (pokazuje numer na wyswietlaczu (jesli takowy jest w
telefonie) lub wczesniej zdefiniowane imie w programie setupowym - dot.
rowniez kazdego rodzaju kontaktow (tych wewn. skype jak i zewn.)
jak juz wspomnialem jest program do konfigurowania - dziala ogolnie na
nastepujacej zasadzie: podajesz umowny numer (do wykrecenia z klaw tel.)
ktory wywoluje odpowieni kontakt w skypie - i tyle

dziala to calkiem niezle, polecam z racji uniwersalnosci (dobor aparatu)
niestety nie widzialem tego w zadnej ofercie w kraju
osobiscie kupilem to w stanach i jak bedzie zainteresowanie to moze podac
link do producenta (nie pamietam teraz)

POzdro
Math