Re: Trackpoint czy touchepad?

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 10:37:45 MET

Dnia 2006-01-01 23:27:12, encja *Agnieszka* wymodziła przez port 119 co
następuje:

[...]
> mnie podoba się touchpad, chodź nigdy nia miałam okazji tego macać :)
> teraz mam małego ibm-a z trackpointem i jestem średnio zadowolona.
> a, ze poraz zmienic komputerek to pytam :)
> touchpad podoba mi sie i zastanawiam sie czy jest sens kupowania
> większego z touchpadem

Masz IBM?. To się go trzymaj. I kup nowego IBMa z oboma rozwiązaniami :)
A dołączając się do dyskusji - to jak najbardziej kwestia
przyzwyczajenia. I gdybanie "co lepsze" ty pytanie o wyższość Wielkanocy
nad Bożym Narodzeniem i odwrotnie (oczywiście gwiazdka rules... ;) )
Porażka, to był trackball (taka odwrócona mysza), ale na szczęście
wymarł dawno temu (chyba nawet Apple już tego nie robi)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]