Re: Trackpoint czy touchepad?

Autor: Agnieszka <agnieszka_at_spam.pl>
Data: Sun 01 Jan 2006 - 23:27:12 MET

> powiem tyle ..
> oba są do dupy jak dużo biegasz kursorem , po godzinie i tak palec
zdrętwieje ,
> myszka jest o niebo lepsza
>
> trackpoint jest dla mnie wygodniejszy bo jest w centrum klawiatury i
łatwiej się
> wtedy pisze
> nie kieruj się tym przy wyborze laptopa :)

hmm... łatwo powiedziec nie kieruj się tym przy wyborze :)
mnie podoba się touchpad, chodź nigdy nia miałam okazji tego macać :)
teraz mam małego ibm-a z trackpointem i jestem średnio zadowolona.
a, ze poraz zmienic komputerek to pytam :)
touchpad podoba mi sie i zastanawiam sie czy jest sens kupowania
większego z touchpadem

pozdrawiam :)