Re: Zasilacz - Napiecie

Autor: Ireneusz <irek6311wytnij_at_nospam.op.pl>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 19:27:34 MET

Użytkownik "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl> napisał w wiadomości
news:5g3vstp7qo5z$.1e6qyfypbh8pq$.dlg@40tude.net...

> to nie takie proste - uszkodzony zasilacz nawet za 200 zł (albo i więcej)
> może podawać złe napięcia. Za 50 zł można dostać całkiem niezłe zasilacze.
> Należy pamiętać, że nawet poczciwy codegen bez problemu utrzyma mało
> prądożerny sprzęt. No i ostatnia sprawa - do autora tematu - pomiarów
> napięć dokonujemy miernikiem, a nie programami czy z poziomu biosu, bo
> często te wyniki programowe mają niewiele wspólnego z rzeczywistością.

a napiecia w Biosie li Systemie sa raczej niedokladne .. to wychodzi dopiero
na Mierniku ,
ja wyznaje zasade ze jak System pracuje OK i Gry tez to Spok ...

Ja mam GigaByte GA-7N400 Pro2 i teraz na markowym wentylatorku
 za 120 zl pokazuje w Idle 60 C (26C mam w Pokoju) ...
AMD Barton 2,6 ... na 166Mhz idzie ... nie podkrecany (To dopiero
Wnerwia )
Zasilacz tez za 140 zl i nie pokazuje w Biosie katalogowych napiec !
Ale tak z zasady Spok ... 2 Latka to Idzie bez AWARI ...

Pozdrawiam Ireneusz