Re: hp 4050N windows 98 se - nie działa w sieci

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 16:31:40 MET

> ;-)

szukałem przedtem sterownika na stronie producenta
i ten nie pomógł wcale!!!

zrezygnowany poszukałem jeszcze na google:
http://www.yale.edu/fsp/doco/hp4050/win98hp4050.html

jakiż piękny opis przypominający twój
i proponowany sterownik też pomógł lj415en1.exe

sterowniki zes trony producenta nie zainstalowały
mi wogóle portu jet direct chociaż pisało że tak robią

z tymi sterownikami to dziwna rzecz jest.
W mojej firemce mamy tedy i 4050 dtn i 4100 dtn i pracuja one w roznych
aplikacjach, ale najdziwniejsze jest to ze oryginal sterownika z plytki 4100
kwasi wydruki i miesza formatowanie, a sterownik z drukarki 4050
zainstalowany dla 4100 dziala rewelacyjnie.
hehe

x4y4