Re: hp 4050N windows 98 se - nie działa w sieci

Autor: zlotowinfo <usuntousunto_at_o2.pl>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 14:34:08 MET

> Nazwa N sugeruje, ze masz drukarke z kontrolerem JEt Direct
> oki zrob tak:
> Sciagnij z HP sterowniki do drukarki. W trakcie instalacji wybierz opcje
> niestandardowa i zaznacz instalacja bezposrednio polaczona do sieci, JET
> Direct bodajze, kurcze nie pamietam tego juz dokladnie (ale w poniedzialek
> jak bede w firmie moge to sprecyzowac). Dalej program kaze przeladowac
> komputer i po wstaniu od razu przejdzie do dalszej instalacji czyli bedziesz
> mial tam mozliwosc wpisania m.in. numeru IP.
> Pojawi sie nowy port jet-direct do ktorrego bedziesz mogl drukowac i tyle
> [...]

szukałem przedtem sterownika na stronie producenta
i ten nie pomógł wcale!!!

zrezygnowany poszukałem jeszcze na google:
http://www.yale.edu/fsp/doco/hp4050/win98hp4050.html

jakiż piękny opis przypominający twój
i proponowany sterownik też pomógł lj415en1.exe

sterowniki zes trony producenta nie zainstalowały
mi wogóle portu jet direct chociaż pisało że tak robią