Pomoc z ustawianiem na 2 monitor

Autor: Credo <credo_at_earthlink.net>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 05:01:48 MET

Mam computer z dwoma monitorami, ktore pracuja w funkcji multi-display.
Teraz chicalbym aby dany program otwieral mi sie automatycznie na monitorze
num. 2, a nie jak do tej pory na monitorze numer 1. Bo za kazdym razem musze
przesuwac moj program na inny monitor. Czy sa jakies ustawienia ktore to
zmieniaja.

Nie wiem jak to sie dzieje, ale przed formatowaniem program sam wskaskiwal
na monitor 2, a po formatowaniu jakos nie chce. I teraz caly czas sie trudze
jak to ustawic.

Bylbym bardzo wdzieczny gdyby ktos podpowiedzial mi rozwiazanie tego
problemu.

pozdrowienia

Andrzej