Re: grafika do 700zł na AGP

Autor: Ramat David <zntra.qnivq.vaqhfgevrf_at_jc.cy.ROT13>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 21:22:45 MET
Message-ID: <dp44uo$1i3$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Użytkownik "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl> napisał w wiadomości
news:tbsqvmmwtghx.ll0g8w8og6oi$.dlg@40tude.net...

> X1600Pro ma być w cenie obecnego X800 GTO, ale 1600 będzie wolniejszy
> (szyna danych do pamięci do 128-bit)
Az tak fatalnie? Myslalem, ze 128bit bedzie tylko w jakiejs wersji value :/.

> tylko gdzie te bajery wykorzystać, bo programów potrafiących z tego
> korzystać jest jak na lekarstwo - ze 3 się znajdzie
Za rok pewno sie pojawia.

> beaz przesady - PS3.0 został wprowadzony z kartami nvidii z rodziny 6xxx.
Wiem :)

> Czas produkcji gry to 2-3 lata (z wyjatkami typu Duke nukem forever 10 lat
> :)), więc na masową skalę gry z pełną obsługą PS 3.0 zaczną się pojawiać
> pod koniec następnego roku. Przy czym będą to gry obsługujące, a nie
> wymagające PS 3.0. Różnica między PS 2.0 i 3.0 jest czysto kosmetyczna,
> jeżeli chodzi o wygląd.
No coz obecnie coraz czesciej PS2 jest konieczny do uruchomienia, wiec byc
moze za rok bedzie podobnie z PS3.

Dzieki za informacje.

-- 
RD
Received on Fri Dec 30 21:25:15 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 30 Dec 2005 - 21:51:20 MET