Re: grafika do 700zł na AGP

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 21:11:49 MET
Message-ID: <tbsqvmmwtghx.ll0g8w8og6oi$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Fri, 30 Dec 2005 20:57:40 +0100, Ramat David napisał(a):

>> jednak lepiej kupić X800GTO zamiast X1600 - bedzie wydajniej.

> A jak wyglada sprawa stosunku cena/zaawansowanie technologiczne? Duzo
> drozszy ma byc ten X1600?

X1600Pro ma być w cenie obecnego X800 GTO, ale 1600 będzie wolniejszy
(szyna danych do pamięci do 128-bit)

> OIW ten ostatni ma juz nowe bajery typu PS 3.0 ,

tylko gdzie te bajery wykorzystać, bo programów potrafiących z tego
korzystać jest jak na lekarstwo - ze 3 się znajdzie

> bo byloby glupio gdyby kupiony x800 trzeba bylo za pol roku wymieniac jesli
> nic nie pojdzie bez PS 3.

beaz przesady - PS3.0 został wprowadzony z kartami nvidii z rodziny 6xxx.
Czas produkcji gry to 2-3 lata (z wyjatkami typu Duke nukem forever 10 lat
:)), więc na masową skalę gry z pełną obsługą PS 3.0 zaczną się pojawiać
pod koniec następnego roku. Przy czym będą to gry obsługujące, a nie
wymagające PS 3.0. Różnica między PS 2.0 i 3.0 jest czysto kosmetyczna,
jeżeli chodzi o wygląd.

-- 
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2 GB RAM Geil BHDC] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @600/720 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]
Received on Fri Dec 30 21:15:16 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 30 Dec 2005 - 21:51:20 MET