Re: Polećcie kontroler SATA

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 20:36:29 MET

"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in
message news:dp40qj$6a3$1@flis.man.torun.pl...

> "PAndy" dp3va9$96b$1@news.dialog.net.pl

> Aby nie rozgrzewać dyskusji:

Absolutnie nie rozgrzewasz dyskusji, po prostu z tego co napisales wiem ze
nie byles uzytkownikiem Amigi i dlatego powielasz jakies wydumane zarzuty -
znam bardzo dobrze hardware wielu komputerow -w tym i PC XT i AT niemalze do
pojedynczego TTL'a i dlatego realnie umiem odroznic jeden komputer i jeden
system od drugiego, mam i Amigi i PC stad plynie moja ocena - doswiadczenia
i obserwacje.
Znam tez pare systemow - od archaicznych w tej chwili OS/2 ( w tych czasach
kiedy mailem okazje pracowac na OS/2 16MB RAM bylo abstrakcyjna wielkoscia
pamieci), zaliczylem Win3.1, 3.11 NT3.1 , 3.5, 3.51...itd wiem jak dzialalo
to kiedys jak dziala teraz... bazuje na wlasnym doswiadczeniu a nie na
powielanych stereotypach - Nie znam systemu innego niz Amiga OS oferujacego
tak wiele na tak skromnych zasobach hardware - to po prostu relana ocena
tego o czy mowimy.

> Do niedawna poważne instytucje w USA korzystały z komputerów lampowych,
> co nie oznacza, iż były to dobre rozwiązania. :)

Argument emocjonalny.... wybacz ale za stary jestem by sie na to nabrac.

> Co do mylenia W z systemami czasu rzeczywistego -- proponuję, abyś
> mnie uważniej czytał. :)

Czytalem uwaznie - napisales ze kazdy sytem robi to tak samo i przytoczyles
QNX jako RTOS - pewnie ze mozna porownac trabanta z porshe tylko po co? QNX
ma robic cos innego a Windows ma robic co innego, niepotrzebnie wplatasz
porownanie nieporownywalnych systemow - QNX nie jest systemem dla
uzytkownika PC - ma okreslone cechy funkcjonalne i to wlasnie te cechy
powoduja ze nie jest konkurentem Windows.
Ty mowisz QNX a ja mowie RTX...