Re: Padl dysk, ale jakos tak dziwnie :|

Autor: MojoJojo <od_at_wuja.com>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 15:29:52 MET

> z kompem wiele razy po znajomych na lan part i zaden dysk mi nie padl,
> pomimo tyego, ze pudlo czasem bylo porzadnie wtrzesione :)

No w pudle to moze tak.
Ja wiekszość moich dysków załatwiłem przez nosze nie ich do znajomych.
Dysk pewnie wciąż jest na gwarancji jeżeli jest 3 letnia, ale po
prawdzie nie wiele to da. Ja potraktował bym to zdarzenie jako okazje do
kupienia dysku 200 GB.
Na pocieszenie powiem ci że do dziś ma sprawny dysk 6,4 GB za który
zapłaciłem KROCIE bo był wtedy nawiększym z możliwych.

A teraz nawet na wystawianie go na Allegro szkoda nerwów.