Intel czy AMD ?

Autor: LQ <l_at_q.q>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 15:19:57 MET

Witam
Na początku zaznacze, że nie znalazłem w necie żadnych rozsądnych porównań
odnośnie procesorów.
Obecnie posiadam Semprona 2200 + 1GBDDR.
Do tej pory komputer służył mi głownie do programowania i czasem pogrania w
coś.
Teraz niestety musi też przyjąć na siebie obowiązek renderowania scen 3D.
Tak więc duża moc obliczeniowa w zastosowaniach multimedialnych przede
wszystkim
Pytanie jest proste: co będzie lepsze, Intel Pentium 4 D630 3.0GHz EM64T BOX
za 770zł czy AMD Athlon 64 3500+ BOX za 890zł.
Czy różnica w stosunku do obecnego procesora będzie na tyle znacząca zeby
wydawac ponad 1000zł na zmiane procesora plyty i pamięci (na dual) ?
Nie ukrywam, ze najbardziej by do mnie przemowil jakis test wydajnosciowy
gdzie na jednej skali bede mial wszystkie 3 procesory (tj. a64, p4 i
semprona2200)
Pozdrawiam