Re: dobry zestaw komputerowy - do oceny

Autor: Tmi <dyskutant_at_vp.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 12:37:53 MET

Tmi napisał(a):
> Witam serdecznie,
>
> Muszę niestety pożegnać się zmoim Duron 800, 640 ram, 40 GB dysk,
> wl-u350, GeForce2 - który w zupełności mi wystarczał i muszę naprędce
> sklecić sprzęt który będzie pięknie się konfigurował i jego cena nie
> przekroczy 3000 z monitorem. Niestety nie za bardzo się na tym znam,
> ostatni raz składałem (tzn. pokazywalem co chce zeby w srodku bylo)
> komputer 5 lat temu. Dlatego prosilbym o komentarz do ponizszego
> zestawu, z uwzględnieniem faktu ze chcialbym miec to na tyle idealnie
> [...]

Podstawowe dla założenia dla sprzętu:
1/ maksymalnie solidny i stabilny - dobra firma, dobre parametry
2/ bez fajerwerkow i maksymalnych wydajnosci - niska cena
3/ firmowy - w sensie znanej dobrej firmy
4/ zgodny z http://tiny.pl/xk6x (SUSE 10.0)
5/ do zamówienia w jednej firmie i faktury VAT

Swoją drogą myślę, że taki zestaw to byłaby gratka dla każdego kto
prowadzi firme. Super nadaje się na 2 systemy oparacyjne, jest
niezawodny, tanszy niz np. DELL czy IBM ale dający poczucie swietnej
wartosic/cena.

Tmi