Re: dobry zestaw komputerowy - do oceny

Autor: Tmi <dyskutant_at_vp.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 12:30:02 MET

PSYLO napisał(a):

> Proponuję raczej zostać przy PCI-Express i darować sobie FX5500.
> Zastanów się nad np. 6200.

Sęk w tym, że chcialbym zjechac z ceną do 2000 niż zawyżyć ją o 10 zł.
Naprawdę chciałbym kupić tani, solidny, złożony z markowego sprzętu ale
bez żadnych fajerwerków. Mnie naprawdę w 80% zaspokaja Duron 800,
GeForce2, 640 ram, 40gb dysk.

Tak więc prosiłbym o wskazanie mi takich komponentó, które są markowe, z
donej półki jeśli chodzi o wydajność a jednocześnie super niezawodne.

Jak widzicie malo "Sexowne" zajęcie ale za to mysle ze taki zestaw to
ideal dla malych firma, jaka reprezentuje.

Tmi