Re: Optymalne umiejscowienie pliku wymiany SWAP

Autor: Arrakis <pawelr_at_vp.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 06:38:39 MET

Viator napisał(a):

> niektore aplikacje, np starsze fotoszopy nie uruchomia sie bez swapa.
> jest tez inny problem. sam mam 768 MB ramu i jak wylacze swapa, to i tak
> winda tuz po starcie wyswietla wkurzajacego baloona o tym, ze brakuje
> jej pamieci wirtualnej, a komp muli przez paredziesiat sekund.
>
> --Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/

Jesteś tego pewien ?? ja też mam 768 MB i wyłączonego Swapa już od
jakiegoś roku, i żaden komunikat nie wyskakuje, a system startuje
szybciej niż ze Swapem. Zresztą wystarczy spojrzeć na zużycie pamięci w
menadżerze zadań i przekonać się że system plus antywir etc zużywa
mniej pamięci. Sprawdź u Siebie być może pamięć zajmuje Ci jakiś inny
program startujący razem z systemem

--
  Pozdrawiam
  Arrakis