Re: Dwie karty muzyczne - problem

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 01:21:34 MET

> Po włożeniu SB Live! zintegrowana dźwiękówka nie działa.

Na którym przerwaniu wisiała zintegrowana dżwiękówka przed dołożeniem SB?
Czy przypadkiem nie na tym samym, które dostało SB po włożeniu?

> Przekładanie SB w inne sloty nic nie daje :(. Myślę, że to jednak wina
biosu.

A przydzielanie przerwań dla slotów PCI masz na auto? To tasowanie kart po
slotach nic nie da. Włóż SB w jakiś upatrzony slot i przydziel mu przerwanie
ręcznie. Dobrze by było, jakby na tym przerwaniu nie wisiało jakieś USB czy
inne ACPI lub co gorsza AGP. Oczywiście wszystko to z poziomu BIOS-a. I
opcję PnP OS Installed ustaw na No, bo inaczej Winda będzie usiłowała być
mądrzejsza od BIOS-u.

> nie udało mi się uruchomić dwóch dźwiękówek :( Jakieś rady?

Wyłącz emulację Sound Blastera dla zintegrowanej dźwiękówki. Jesteś pewien,
że ten kod błędu nie był 12?

JoteR