Re: Dwie karty muzyczne - problem

Autor: Sidi <excalibur2_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 16:49:30 MET

Użytkownik "Adam Boduch" <adam@NO_SPAM.boduch.net> napisał w wiadomości
news:douduc$jca$1@pyro.tvk.wroc.pl...
> Witam!
>
> Mam dwie karty muzyczne, jedna zintegrowana z plyta - druga CREATIVE
> Audigy SE OEM.
> Niestety po zainstalowaniu tej drugiej, Win XP nie widzi juz tej
> zintegrowanej z plyta :/
> Czytalem w archiwum, ze niektorzy tez maja taki problem i nalezy zmienic
> odpowiednie przelaczenie
> w BIOSIE. W Biosie mam: AC'97 ustawione na Enabled (nie mam czegos takiego
> jak Auto), AC'97 Modem na
> disabled, ale mimo tego karta nie jest wykrywana :/ Co robie nie tak?

Ja się podczepię do tego wątku :)
Mam dokładnie tak samo. Po włożeniu SB Live! zintegrowana dźwiękówka nie
działa. W manadżerze urządzeń jest wykrzyknik (urządzenie nie dziala
poprawnie i chyba kod 10 czy 11). Przekładanie SB w inne sloty nic nie daje
:(. Myślę, że to jednak wina biosu. Przy AC'97 mam do wyboru tylko Disabled
i Auto. Na innej płycie głównej miałem Disabled i Enabled ale objawy były
takie same - nie udało mi się uruchomić dwóch dźwiękówek :( Jakieś rady?

Pozdrawiam