Re: Problem z monitorem Samsung 173p+

Autor: Roman <roman_at_gazeta.pl>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 20:08:03 MET

z tym już sobie poradziłem. Ustawiłem rozdzielczość na 1280x1024 i jest
OK. Soft się zainstalował z jednym ale.
Program do ustawień monitora Magic Tune po ok. minucie działania zawiesza
mi kompa tak skutecznie że pomaga tylko twardy reset.

Ponadto mam problem z grą, co dałem już na inne grupy ale tutaj też wrzucę
i może ktoś coś poradzi:

Dlaczego na tym monitorze Samsung 173p+ ekran gry jest mniejszy niż ekran
monitora? Po prawej stronie mam kilkucentymetrowy czarny pionowy pas, a
pionowo wszystko jest OK.
Chodzi o grę Empire Earth. Oczywiście w ustawieniach wybrałem taką
rozdzielczość jaką ma monitor czyli 1280x1024. Przy mniejszej obraz jest
nieostry a czarny pas przy prawej krawędzi jest taki sam.
Karta graficzna to RIVA TNT2 M64 32MB.
Niestety w tym monitorze nie ma żadnych pokręteł ani regulatorów do
przesuwania i powiększania obrazu a wszystko reguluje się z softu, którego
w czasie gry nie widać.

Dzięki za pomoc

Roman