COMPAQ ARMADA 1530D - problem z dźwiękiem i FDD

Autor: Batoni <batoni_at_epf.pl>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 20:06:06 MET

Mam następujący problem z laptopem COMPAQ ARMADA 1530D - otóż pod windowsem
98 jak i 95 komputer wiesza się podczas odtwarzania muzyki i kopiowania ze
stacji dysków. Wiesza się od razu podczas wejścia do windowsa w momencie gdy
system puszcza muzyczke startową. Jeśli wyłącze karte w Menadżerze urządzeń
wszystko jest ok (tylko muzyki nie ma). Podobna sytuacja jest ze stacją
dysków - wszystko jest ok dopuki nic się z nią nie robi. Jeśli próbuję
przegrać coś z dyskietki, komputer od razu się wiesza. Instalowałem już
kilka wersji sterowników ściąganych ze strony COMPAQa (teraz HP), ze strony
producenta karty muzycznej ESS, zmieniałem biosy kilka razy (2 różne
wersje), instalowałem windowsa kilka razy i dalej to samo. Wygląda mi to na
jakiś konflikt ale windows nic nie wykrywa.
Bardzo proszę o pomoc bo nie wiem co jest grane.