Re: Dwie karty muzyczne - problem

Autor: Smoq <smoq_at_i.tak.nie.dojdzie>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 14:21:43 MET

Użytkownik "Adam Boduch" <adam@NO_SPAM.boduch.net> napisał w wiadomości
news:douduc$jca$1@pyro.tvk.wroc.pl...
> Witam!
>
> Mam dwie karty muzyczne, jedna zintegrowana z plyta - druga CREATIVE
Audigy
> SE OEM.
> Niestety po zainstalowaniu tej drugiej, Win XP nie widzi juz tej
> zintegrowanej z plyta :/
> Czytalem w archiwum, ze niektorzy tez maja taki problem i nalezy zmienic
> odpowiednie przelaczenie
> w BIOSIE. W Biosie mam: AC'97 ustawione na Enabled (nie mam czegos takiego
> jak Auto), AC'97 Modem na
> disabled, ale mimo tego karta nie jest wykrywana :/ Co robie nie tak?

Witaj!

   Rozumiem, że dźwięk z AC'97 był, a po włożeniu Audigy znikł.
Stawiałbym na konflikt IRQ. Spróbuj czy po włożeniu Audigy
w inny slot(y) będzie poprawa.
   A Swoja drogą, dwie karty dźwiękowe w komputerze to fajna rzecz.
Żona ogląda na TV film z komputera, dźwięk z jednej karty, a ja mogę
słuchać z winampa muzyki korzystając z drugiej karty i w międzyczasie
grać w necie w szachy, czy grzebać sobie w Delphi czy robić cokolwiek
innego - nie ma konfliktu interesów mimo jednego komputera :-).
   W porównaniu z Twoim komputerem są drobne różnice sprzętowo-software'owe.
Mam SB Live a nie Audigy i Windows 2000 a nie Windozę XP.

Pozdrawiam

Smoq