Re: jaki komp do 3500,-

Autor: XWindowsMen <kuri.ZrOb.CoS.z.Tym_at_op.pl>
Data: Wed 28 Dec 2005 - 19:07:17 MET

PSYLO wrote:

> W odniesieniu do mnie to piszesz?
> To może jakieś argumenty? Chętnie podyskutuję na ten temat, może mi
> nawet te dyski 'obrzydzisz', choć do tej pory już wiele w łapach
> miałem i montowałem - wadliwych była znikoma ilość, nie większa niż
> u innych producentów. A o kulturze pracy już nawet nie wspominam.
>
> Sam nawet z takiego korzystam. I zapewniam, gdyby mi choć w najmniejszym
> stopniu nie odpowiadał to już by na jego miejscu siedział inny.
Przepraszam źle napisałem... Jasne, że cały czas czepoiam się tT. Sam
używam Samsungów i jestem z nich zadowolony podobnie jak pewnie cała
grupa, która już chwali te HDD od dłuższego czasu. Ale zawsze się
znajdzie jeden taki co głosi "prawdy martwe" sprzed 10 czy więcej lat.
Wtedy pewnie nie były bezpodstawne, ale teraz to już co innego. 3mSie

P.S.
PSYLO przecież wiesz, że ja zawsze z Tobą trzymam ;)