Re: jaki komp do 3500,-

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 28 Dec 2005 - 17:52:17 MET

XWindowsMen napisał(a):
> Ty mu strzelisz czy ja mam mu zaj$%#^& bo już mnie krew zalewa... 3mSie

W odniesieniu do mnie to piszesz?
To może jakieś argumenty? Chętnie podyskutuję na ten temat, może mi
nawet te dyski 'obrzydzisz', choć do tej pory już wiele w łapach miałem
i montowałem - wadliwych była znikoma ilość, nie większa niż u innych
producentów. A o kulturze pracy już nawet nie wspominam.

Sam nawet z takiego korzystam. I zapewniam, gdyby mi choć w najmniejszym
stopniu nie odpowiadał to już by na jego miejscu siedział inny.

--
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB | 360-202-DF ]