Re: wyłączanie się dysku twardego

Autor: Paweł Guć <usterk_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Dec 2005 - 12:37:27 MET

  Tomasz wrote:
> Witam.
>
> Czy komuś z Was zdarzyło się, aby dysk twardy sam się wyłączał ?

Ja mam taki problem, od dawna... najpierw myslalem ze mam walniety dysk
twardy - bo to zaczelo się z dnia na dzień. Nie wiele myśląc kupiłem
kolejny. Po jakimś czasie, znowu sie to zaczelo. Okazalo sie ze stary
dysk w innym komputerze radzi sobie dobrze. Wymienilem tasme do dysku,
niby pomoglo. Jednak po jakims czasie kolejny, nowy dysk podlaczony do
tej samej (nowej) tasmy co inny zaczal sie wylaczac. Teraz obstawiam
zasilacz. Mimo tego że calosc zaczyna się psuć gdy czegoś dotknę w
środku, albo przestawie komputer... w sumie to nie wiem. Sterowniki do
plyty glownej nic nie zmieniaja. Dzieje się tak i pod windowsem i pod
linuxem, a nawet przed zaladowaniem systemu operacyjnego.

--
Pozdrawiam,          # Są takie słowa, które potrafią otworzyć każdy  #
Paweł 'usterk' Guć   # pysk, słowa boleśniejsze od kopnięcia w brzuch,#