Dziwny pad komputera ...

Autor: Gagot <gagot8_at_o2.pl>
Data: Wed 28 Dec 2005 - 12:20:05 MET

Witam,
właśnie wracam od znajomego u który miął dziwny pad komputera.
W srócie wyglądało to tak że wczoraj wpadł do niego brat z kotrolerem
usb który mu nie działał w jego kompie (nie wiem czy poprawnie to
nazywam :P .. chodzi o taką płytke z dodatkowymi portami usb co to się
do płyty głównej podłącza). Po zamontowaniu tegoż to urządzenia komputer
jak to określił mój znajomy przestał działać (czy raczej się włączać).
Po wyjęciu tego kontrolera sytuacja się nie zmieniła. Dzisiaj pobawiłem
się przy tym kompie... poprzełączałem trochę kabli (odłączyłem m.in.
wszystkie napędy) i komputer ni z tego ni z owego znowu się uruchomił
jakby nigdy nic :).
Czy jest szansa żeby na podstawie tak skromnych danych dało się zgadnąć
co możę się psuć ?? (komp jest nowy ... zasilacz Feel .. płyta chyba
Gigabyte .. dysk SATA-2 .. radeon x800 ... reszty [parametrów nie znam)