ASUS K8V-X SE problem z SATA

Autor: Jardo <jdziubWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 22:36:43 MET

Witam

Jakiś czas temu kupiłem plyte ASUSa K8V-X SE i mam problem z dyskami SATA

najpierw dałem do niej 120Gb Dysk WD Caviar - plyta nie widzi dysku (przy
starcie w ogole nic nie wykrywa, nie pokazuja się komunikaty kontrolera SATA)
Potem wsadziłem 120 Seagate - jest, płyta widzi. Ale w sumie komp za długo nie
pochodził, płyta padła po kilkunastu godzinach ( nie włączała się)
Oddalem na gwarancji do naprawy, dostalem nowa płyte (inne numery seryjne) tego
samego typu.
Zapinam do niej tym razem dysk SEAGATE 160 Gb - i znowu kicha nie widzi :(
Zaaktualizowałem BIOS do najnowszej wersji dostepnej na stronie ASUSA (nawet cos
w opisie tej wersji stało że usunieto jakiś problem z dyskami Seagate) -
niestety nic nie pomaga.
jutro postaram sie przynieśc jakies inne HDD na SATA oraz ATA + SERIRELL i bede
próbował, a tymczasem może ktos zna rozwiązanie tego problemu, bądź się spotkal
z czymś takim?

pozdrawiam

Jardo