Re: Pamięci w dualu

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 22:39:29 MET

Dnia Tue, 27 Dec 2005 21:04:19 +0100, Marek Mroziewicz napisał(a):

> Witam.
> Mam spory dylemat, chciałbym postawić Semprona 2400+ na 333 Mhz jednak nie
> wiem jakie dobrać pamięci do tego aby system działał w dualu.
> Myslałem konkretnie o Kingstonach KVR 333X64C25 ale czy one nadają się do
> duala?
> Czy może są jakieś inne specjalne do tego celu.

Na socket A nie ma sensu pakować się w duala, bo zysku w wydajności
praktycznie nie będzie (i nie wiadomo czy twoja płyta obsługuje duala, bo
modelu płyty nie raczyłeś podać). Co do pamięci - można kupic dowolne
moduły DDR 400, które są oficjalnie obsługiwane przez płytę.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam