Re: Wyciszanie zasilacza

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 21:03:59 MET

> Wymien sobie wiatrak w zasilaczu na ten
> http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=30_65&products_id=193
> na prawde cichy wiatrak, sam go uzywam i jestem zadowolony, roznica bedzie
> kolosalna

Właśnie ten wiatrak chciałem zastosować.
Mam dwa takie w obudowie i chciałem jeden z nich umieścić w zasilaczu, a ten
z zasilacza puszczony na 5V miałby wyciągać powietrze z obudowy.

Zasilacz jest jednak całkiem nowy (nie ma nawet miesiąca, a ma 3 lata
gwarancji). Czy jest w nim 3 pinowe gniazdo na wiatrak, czy trzeba ciąć i
lutować kable?
Dokładny model zasilacza, to FEEL ATX 350.

Pozdrawiam
MN