Re: USB IDE Adapter

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 17:12:18 MET

shebang w wiadomości <news:144dksqstw9j1.1x3lgq56tzrbw.dlg@40tude.net>
napisał/a:

> zainstalowany Windows 2000 + sp 4. Wg instrukcji wszystko powinno ruszyc
> bez wiekszych problemow. Na zalaczonym cd mam drivery ale sa one tylko do
> Win98. Czy moze ktos spotkal sie z podobnym problemem i moglby pomoc?

W2k ma zdaje się sterownik w sp4, wszystkie sterowniki chipsetu masz
zainstalowane? W biosie wszystko powłączane?
Sprawdzałeś w ogóle porty usb, czy działają z innym sprzętem? Spróbuj może
na jakiejś dystrybucji linuksa Live, Mandrivy albo Suse, jeśli sprzęt jest
ok, powinno działać...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel