Re: Athlon 64 Podkrecanie ?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 13:17:50 MET

MojoJojo napisał(a):
> Nie zdecydowałem się na układ otwarty z racji prostoty budowy, bo cały
> układ zmajstrowałem sam. Pompa na razie wala się gdzieś w zbiorniku w
> okolicy kompa ale docelowo bedzie w drewnianej odbudowie, ktora buduje
> wlasnie ( pomalowanej na srebrny metalic ....:)

Też mam Atmana w otwartym.
I u mnie również troszkę drewna siedzi ;)
Masz jakieś fotki całości? Odezwij się na priv (GG) to się wymienimy
doświadczeniami, tutaj jest raczej niewiele osób zainteresowanych WC
więc nie będziemy śmietnika robić ;)

> I bedzie to odłaczne przy pomocy:
> http://www.alphacool.de/xt/product_info.php?products_id=977&cPath=5_45_47

Będziesz to od nich zamawiał? Czy może w PL jest to gdzieś do kupienia?
Ale to już może na priv...

> Przez czysty przypadek w trakcie gdy kompletowałem układ, mój kumpel z
> """ zawansowanej technologicznie firmy """ który znał cała sprawe
> przyniosl mi 12 m weza 10/8 uzywanego w pompach prozniowych. Troche
> twardy trzeba mocno grzac by na cos wlazl, ale jak wlozylem do niego na
> probe dlugopis to musialem wyjmowac przy pomocy noza.

To trochę niefajnie, że takie sztywne... Pozostaję wierny Eheimowi ;)

--
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB | 360-202-DF ]