Re: Athlon 64 Podkrecanie ?

Autor: MojoJojo <od_at_wuja.com>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 13:08:41 MET

> Inline? :)

Nie zdecydowałem się na układ otwarty z racji prostoty budowy, bo cały
układ zmajstrowałem sam. Pompa na razie wala się gdzieś w zbiorniku w
okolicy kompa ale docelowo bedzie w drewnianej odbudowie, ktora buduje
wlasnie ( pomalowanej na srebrny metalic ....:)
I bedzie to odłaczne przy pomocy:
http://www.alphacool.de/xt/product_info.php?products_id=977&cPath=5_45_47

> Gdzie takie dostałeś?

Przez czysty przypadek w trakcie gdy kompletowałem układ, mój kumpel z
""" zawansowanej technologicznie firmy """ który znał cała sprawe
przyniosl mi 12 m weza 10/8 uzywanego w pompach prozniowych. Troche
twardy trzeba mocno grzac by na cos wlazl, ale jak wlozylem do niego na
probe dlugopis to musialem wyjmowac przy pomocy noza.