Re: Monitor LCD (rozdzielczosc) i gry komputerowe

Autor: VectoR <goooooooogle_at_vector.pl>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 12:48:57 MET

> No coz, nie doczytalem sie konkretnych zastosowan (oprocz FS) w poscie
> autora watku, wiec podciagnalem to jakos pod moje potrzeby (coz,
> czasem graficzke sie robi). A naprawde majac ustawione obok siebie
> kilka monitorow, w tym miedzy innymi Eizo na TN wybralem go prawie po
> omacku. Nie wiem, moze to moje oko jest jakos wyczulone, ale taka
> prawda :)

Po prostu Twoje oko zwraca na co innego uwagę :), dla mnie kąty widzenia
są wazniejsze niz kolory, na pewno EIZO jako dobra firma wycisnęła z
matrycy TN szczyt jej mozliwosci jesli chodzi o odwzorowanie kolorów,
niestety kątow widzenia nie da się powiększyć w sposób elektroniczny -
typ matrycy ogranicza mozliwosci monitora.

Wspomniane eizo ani nie nadaje się dla grafików ani nie będzie to
monitor uniwersalny dla przeciętnego uzytkownika - jest troche za drogi.

Autor wątku szuka po pierwsze monitora 19" po drugie do gier typu FS2004
a do tego zdecydowanie tania 19" (a nawet panorama 20") będzie lepsza
niz 17" EIZO z hiper precyzyjnym odwzorowaniem kolorów.

BTW radzę dozbierać i kupić do tej gry 20" panoramę belinea 102035W
2150zł a wrazenie będzie piorunujące:), spokojnie mozna grać na tym
LCDku w rozdziałce 1280x800 a przeskalowanie jest całkiem dobre.

VectoR