Re: Monitor LCD (rozdzielczosc) i gry komputerowe

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 12:08:09 MET

mgs wrote:
> Tylko po co kupować 17'' na TN, jeśli ma się tyle kasiory? :|
> Nawet EIZO nie wydusi z TN zbyt wiele (kolory będą blade, czerń za
> jasna, a że przejścia kolorów lepsze niż na innych monitorach? kogo to
> obchodzi poza grafikami?).

No coz, nie doczytalem sie konkretnych zastosowan (oprocz FS) w poscie
autora watku, wiec podciagnalem to jakos pod moje potrzeby (coz, czasem
graficzke sie robi). A naprawde majac ustawione obok siebie kilka
monitorow, w tym miedzy innymi Eizo na TN wybralem go prawie po omacku.
Nie wiem, moze to moje oko jest jakos wyczulone, ale taka prawda :)

--