Re: Czy mój Flatron jest już do wymiany ?

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 10:06:52 MET

> Niestety miałem to samo - na starym geforce 256 miałem ten efekt i pomogło
> zmniejszenie odświeżania z 120 do 75Hz....
> Teraz po wymianie karty mam spokój, lecz dalej pracuję na 85Hz....

U mnie na Highscreenie było to samo, ale zmniejszenie częstotliwości nie
niwelowało efektu całkowicie a jedynie przybliżało echa do siebie, tak
że były słabiej widoczne. Monitor był na gwarancji, został wymieniony,
nie wiem czy da się to łatwo naprawić, ale chyba warto się skontaktować
z jakimś elektrykiem znającym się na monitorach (szkoda, że teraz ciężko
zdobyć schemat monitora...).