Re: Dysk na USB - wiesza się - pilna pomoc potrzebna

Autor: hefalump <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 21:47:00 MET

Miki o imieniu hefalump napisał ot :
> Witam.

* Uzupełnienie. Wpiąłem dysk normalnie na drugi kanał jako master. Działa.
Problem w tym, że w teście HDtachem wychodzą jakieś przedziwne wyniki -
jakby
był ograniczone do 4,2 MB/s (sequential read test), a obciążenie procesora
100%
(reszta testu poszła w miare szybko, chyba ok). Przejechałem sprawdzaniem
dysku
(w narzędziach windowsowych) - przeszedł i nic nie wyskoczylo, że jest nie
tak.

Po uruchomieniu benchmarka w sandrze cały system ledwie chodzi, obciążenie
procesora
100%, test trwa już 5 minut.
Dysk pada?

ZDrawim.