Re: 7800 GT i tryb 2D / 3D

Autor: Andre NH <aturek_at_pro.onet.pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 21:28:08 MET

> Nie jestem w temacie, ale to chyba w sterowniku karty ustawiasz jakie mają
> być częstotliwości i obroty dla trybów 2D i 3D. Jeśli, jak piszesz,
> wcześniej było O.K. to może od tego czasu zmieniłeś drivery ?

    W sterowniku ustawiasz czestotliwosci co najwyzej. Obrotow nie
ustawiasz. Drivery mam te same.

    Koles z gry.komp.sprzet napisal, ze karty marki Galaxy nie posiadaja
regulacji obrotow. Troche mi sie to wydaje dziwne, bo dzialala mi na 99 %
regulacja fana w 2D / 3D. No, a poza tym, to sa karty referencyjne nVidii i
prawdopodobnie roznia sie tylko naklejka na wentylatorze. Jaka jest prawda?

    Czy ktos to moze potwierdzic?

--
Andrzej Turek (Andre NH)
aturek@pro.onet.pl