Re: Monitor LCD (ustawienia)

Autor: Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 20:48:49 MET

On Mon, 26 Dec 2005 10:56:41 +0100, mgs <magness2_TOUSUN_@poczta.fm>
wrote:

>Masz podłączony monitor przez łącze analogowe i musi on "wykryć" gdzie
>znajduje się w sygnale obraz. W efekcie może nastąpić takie właśnie
>przesunięcie. Jak się go pozbyć? Wejdź do biosu i na monitorze (w OSD)
>wybierz opcję AUTO Adjust (albo coś podobnego - każdy LCD jakąś taką
>funkcję ma na DSUB). Tak samo zrób po załadowaniu systemu, żeby mieć
>pewność, że obraz jest idealnie ostry.
>Ustawienia dla każdej rozdzielczości osobno monitor powinien zapamiętać
>(tak że przy następnym uruchomieniu napisy w biosie powinny już być dobrze).

Problem jeno w tym ze przy starcie tego moze nie zdazyc zrobic -
trzeba na spokojnie kazdy z trybow uzywanych przy starcie recznie na
systemie wymusic i dopiero wtedy monitor kalibrowac.
Jak dla mnie - bicie piany, wisi mi chlodnym leszczen jakie
przesuniecie daje monitor przy tych windowsowych obrazkach startowych
- to nie pornos, slipiac na to nie mam powodu. Mignie, przeleci -
skalibrowany ma byc obraz pulpitu roboczego - ten zas nalezy zawsze
ustawiac w rozdzielczosci zgodnej z rozdzielczoscia monitora, zadnych
interpolacji!

--
Darek