Re: Monitor LCD (ustawienia)

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 10:56:41 MET

> Jak komputer staruje to pierwsze napisy (oraz BIOS) sa przesunięte w lewo,
> tak że część napisów jest niewidoczna. Gdy się system załaduje to jest
> wszystko wporzÄ…dku. Czy tak ma byc, czy tez mam jakieÅ› inne ustawienia
> wprowadzić? Nie rozumiem tego.:(

Masz podłączony monitor przez łącze analogowe i musi on "wykryć" gdzie
znajduje się w sygnale obraz. W efekcie może nastąpić takie właśnie
przesunięcie. Jak się go pozbyć? Wejdź do biosu i na monitorze (w OSD)
wybierz opcję AUTO Adjust (albo coś podobnego - każdy LCD jakąś taką
funkcję ma na DSUB). Tak samo zrób po załadowaniu systemu, żeby mieć
pewność, że obraz jest idealnie ostry.
Ustawienia dla każdej rozdzielczości osobno monitor powinien zapamiętać
(tak że przy następnym uruchomieniu napisy w biosie powinny już być dobrze).