Re: Monitor LCD (rozdzielczosc) i gry komputerowe

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 10:52:58 MET

> To tez zalezy od gry. Moze w FS nie, ale kiedy gram z kumplem w UT 2004
> z modem InstaGib, kazde 3 poruszone w duzej odleglosci piksele to celny
> strzal :)

Fakt. :)
Ale nie będzie BRAKOWAĆ pikseli, co najwyżej będą rozmyte lub będą miały
nietypowy kształt :). Ja gram w 640x480 na 17'' LCD i jakość jest
słabiutka, ale moja karta graficzna też jest słabiutka. Raczej dobrze
byłoby mieć kartę graficzną, która uciągnie 1280x1024 i tylko gdy nie da
rady korzystać np. z 800x600 (która nie powinna wyglądać źle - tylko
napisy będą rozmyte, a całość rozciągnięta, bo LCD ma inne proporcje niż
CRT).