Re: Monitor LCD (rozdzielczosc) i gry komputerowe

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 12:07:23 MET

> zamierzam wymienić monitor CRT 17" na "jakiegoś" elcedeka 19"
> Zastanawiam się jedynie, czy na nowym monitorze jakość wyświetlania obrazu
> gier (np. Flight Simulator 2004) nie ulegnie pogorszeniu.
> Przeczytałem gdzieś, że LCD pracują dobrze jedynie w natywnej
> rozdzielczości.

Proponuję kupić monitor LCD 15''. Jeśli kryterium zmiany jest oszczędzanie
miejsca, to 15'' będzie idealny. Dodatkowo rozdzielczość 1024x768 znakomicie
obecnie wypada w grach i nie wymaga super-high-endowych kart graficznych.
Warto też pamiętać, że 15'' pobiera 25W, a 19 '' prawie 50W.

Same zalety...

Pewnie dlatego są wycofywane z rynku przez producentów - oni nie lubią, gdy
jakiś produkt na w oczach klienta same zalety (w tym niską cenę) ;)

Pozdrawiam
MN