Re: Przesiadka na LCD

Autor: VectoR <goooooooogle_at_vector.pl>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 09:54:33 MET

Użytkownik "Pejti" <pejti@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dok9dp$4ua$1@inews.gazeta.pl...
> MVA
>
> jednak to nie o to chodzi - ewidentnie nie mam 16 bitow, nawet 32 -
> widac to
> szczegolnie na zdjeciach gdzie wyraznie widac pixele (zwlaszcza np w
> tle
> gdzie zmienia sie lekko odcien), jak ustawie 32 bity to jest to
> bardziej
> widoczne niz jak 16

to trzeba bylo wczesniej udać się na odpowiednie forum a dowiedzał byś
się ze LCD na TN ma 262tys kolorów (6bitow/kolor) a reszte symuluje oraz
ze matryca TN to szajs i na takiej własnie matrycy obraz wygląda jak
wyprany.

ps. obniz gamme w sterownikach powinno być lepiej

Nie wymagaj od szajsowatego LCD do biura kolorów z profesjonalnego
monitora LCD za kilka tys zł.

VectoR