Re: Za duży?

Autor: Miroslaw Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Sat 24 Dec 2005 - 09:26:49 MET

Użytkownik "Piotr Karwowski" <piotr.karwowski@sgh.waw.pl> napisał w
wiadomości news:dohlm2$iet$1@inews.gazeta.pl...

> Naturalne raczej.
>
> Mnie 24" na początku też przytłoczyły, czułem się jakbym śledził z trybun
> piłkę podczas meczu tenisa -- szyja może rozboleć -- ale teraz na widok
> 17", w dodatku w układzie 4:3, robi mi się jakoś dziwnie.

Ja mam 22" CRT IBM w czarnym kolorze obudowy i jak widze 15, 17" to sie nie
moge dziwic jak na takim malym da sie pracowac .Najlepszy ubaw mialem z
sasiadka kiedys jej komp padl i przyszla do mnie mejle powysylac i sie
patrzy na moj monitor i pyta czemu nie kupie sobie monitora bo myslala ze to
telewizor :)))

Mirek