zatrzymanie startu systemu

Autor: mac <gta100_at_wp.pl>
Data: Sat 24 Dec 2005 - 08:40:44 MET

Dwa dni temu zauważyłem że po starcie systemu win xp prof sp2, po planszy
win xp na kilkanaście sekund dłużej niż zawsze było zatrzymuje się twardziel
i jest czarny ekran a potem normalnie jedzie. Mój config to: Mobo Asus
A7V600-X na Via kt600, proc Athlon barton 2500, 768 MB Ram, 2HDD Seagate
120GB+ Seagate 60GB, DVD ROM LG, nagrywarka DVD Nec, oraz grafa Radeona 9550
XT Gcube Extreme 128 MB. Do grafy stery omega na catalystach 5.12. Service
pack jest 4.56. Zasiłka modecom PDFC 350 W. Co to może być waszym zdaniem?
Objaw ten występue jak uruchamiam kompa po dłuższym wyłączeniu, nie
występuje przy restrcie, czy też po krótkim wyłączeniu. Tak poza tym jest
wszystko OK (testy i te rzeczy). Nic nie jest przetaktowane.

pozdro i Wesołych Świąt