Re: Problem z nowym komputerem

Autor: Darrek <pl17(NO.SPAM)_at_wp.pl>
Data: Fri 23 Dec 2005 - 21:43:46 MET

Użytkownik "666" <szescszesc66@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:doh283$251$1@news.lublin.pl...

> Wersja 630 nie ma 60-70 stopni, tylko wlasnie 35-40 przy boxowym
> chlodzeniu, wszystko sie zgadza i nie jest uszkodzone. 60-70 maja
> prescotty z serii 500.
> Ja bym przetestowal ram np. memtestem (www.memtest86.org), jak dziala
> to pozyczyc zasilacz.

Witam ponownie !
Wszystko stalo sie jasne... Oczywiscie mieliscie racje - pamiec. Wymienilem
zasilacz, siedzialy obydwie kosci pamieci i dalej zwisy - zaczalem macac
pamieci - nie testowalem ich ale tak "na chlopski" rozum wyjmowalem i
wkladalem... na jednej z nich byly pady - na drugiej nie. Pracuje na 1 a
druga podmienie.

_Jeszcze raz dziekuje wszystkim co starali mi sie pomoc!_
Dzieki