Re: dos

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 23 Dec 2005 - 21:18:32 MET

Vituniu napisał(a):

> No i owszem... bazowal na CP/M czy na kupionym QDOS (czy jak tam
> sie to zwalo), ale byl rozwijany przez MS.

Właściwie wystarczy odpalić sobie CP/M chociażby pod Amstrada CPC pod
dowolnym emulatorem tego komputerka. Kiedy tylko to zobaczyłem, miałem
wrażenie, że widzę jakąś wczesną betę MS DOSa. CP/M był swego czasu
dosyć popularny na ośmiobitowcach. ;)
Zresztą to jeden z niezłych przykładów ilustrujących polityką M$ - być
krok do tyłu za konkurencją, potem asymilować sprawdzone pomysły i
przebijać się kampanią reklamową za niesamowitą kasę. Dopiero teraz IE
ma dawać możliwość przeglądania w zakładkach, VISTA wprowadzi "nowe"
standardy bezpieczeństwa - użytkownikom Linuksa znane od dawna itp...

> BTW: Pytales o Prince Of Persia.
> Moze tu znajdziesz cos ciekawego: http://www.princed.com.ar/
> (...)

Wielkie dzięki!

> A teraz juz zmykam, bo sie powazny OT zrobil... ;)

Na razie nikt się nie czepia. :P

# /George Orwell - Rok 1984/